آغاز ثبت نام هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری- ۱۴۰۲

فراخوان هشتمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری با همکاری انجمن مدیریت فناوری و شرکت نسل کارآفرینان هوشمند منتشر شد.

بر اساس فراخوان منتشر شده، در این دوره از جایزه‌ مدیریت فناوری و نوآوری، پس از انتشار فراخوان متقاضیان جایزه و ارزیابان در پاییز امسال، دوره‌های آموزشی پرورش ارزیابان و دوره‌های آموزش ترویج جایزه برگزار می‌شود.

گفتنی است متقاضیان جایزه تا ۱۵ آذرماه برای ثبت‌نام مهلت دارند. همچنین آخرین مهلت ارسال اظهارنامه از سوی متقاضیان ۱۵ دی‌ ماه اعلام شده است.

پس از این مرحله، تا هفته آخر دی‌ماه، ارزیابان انتخاب و تیم‌های ارزیابی جایزه تشکیل می‌شوند. نهایی‌سازی نتایج و ارسال گزارش بازخورد نیز فروردین سال ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد.

در نهایت همایش جایزه و معرفی سازمان‌های برتر هشتمین دوره جایزه مدیریت فناوری و نوآوری در اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری با هدف ارائه یک مدل بلوغ برای ارتقاء قابلیت‌های فناوری و نوآوری در سازمان‌ها طراحی شده است تا بتوانند با شناخت چالش‌های خود در هر مرحله، گام‌هایی به‌سوی رقابت‌پذیری پایدار بردارند به عبارتی این مدل در جهت ارزیابی عناصر نظام ملی نوآوری و طراحی اکوسیستم مناسب برای توسعه فناوری و نوآوری درکشور طراحی شده است.

تاکنون هفت دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری در کشور برگزار شده است که طی این هفت دوره، بالغ بر ۳۰۰ سازمان در کشور بر اساس این مدل ارزیابی شده‌اند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و حضور در جایزه به سایت www.iramitaward.ir مراجعه نمایید و یا با دبیرخانه جایزه با شماره ۰۹۳۰۸۲۷۶۳۱۵ و ۰۲۱۴۶۱۱۰۹۱۴ تماس حاصل فرمایید.

فهرست